IT DRIFT

Din IT-afdeling

Ematic er en kompetent full service partner, som ikke "blot" leverer professionel drift og support til dit IT miljø, men også bistår med kvalificeret rådgivning indenfor tekniske områder som telefoni/internet, kopi/print samt hard- og software.

Vores viden og erfaring sikrer, at i har de rette løsninger til den rette pris. 

Opgaven løftes uanset, om jeres IT platform er lokal eller i skyen.

Vi supplerer gerne jeres interne IT i forbindelse med ferie, sygdom eller spidsbelastning, eller ved behov for særlige kompetencer.

 

IT SUPPORT

Vores unikke tilgang til support sikrer at du aldrig ringer forgæves.

Hos os er der ingen ventetid eller omstilling. Du får direkte, og uhindret, adgang til kompetent hjælp, når du har brug for det!

Vi tilbyder aftaler med mulighed for adgang til support 24 timer i døgnet, samt garanteret reaktionstid ned til 15 minutter.

Vi er certificerede indenfor både PC og MAC.

Er der brug for det, rykker vi også gerne ud - hurtigt.

IT Overvågning | 24/7/365

En sund og velfungerende IT platform er forretningkritisk for de fleste virksomheder i dag.

Ematic overvåger alle elementer i jeres miljø, således at potentielle problemer kan tages i opløbet, og akutte problemer håndteres hurtig og effektivt.

Blandt de vigtigste områder at overvåge er backup, server og netværk, men også printere, telefoner og arbejdsstationer kan være relevante.

Men vores server er i skyen?

At din IT platform er lagt i hænderne på andre, betyder ikke automatisk at denne så er tilstrækkeligt overvåget og serviceret.

Cloud- og hosting leverandører undlader oftest at tage højde for dit lokale miljø, så som print, netværk og arbejdsstationer.
De fleste hosting leverandører lader opdateringer af 3. parts applikationer være op til kunden, hvilket typisk efterlader kunden i en sårbar og usikker situation.

En løsning fra Ematic kommer altid hele vejen rundt.

Dokumentation

Grundlaget for godt samarbejde er god dokumentation.

Hos Ematic starter en ny kunderelation altid med en dybdegående inspektion af det eksisterende IT miljø.

Vi afdækker kundens installationer, herunder hardware- og software, og bruger denne information til at danne et komplet overblik i vores eget dokumentionsystem.